مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 12:452020-03-10اجتماعي

تعطیلی بقاع متبرکه اصفهان تا اطلاع ثانوی


معاون امور فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و سیر صعودی که در استان اصفهان داشته، اماکن و بقاع متبرکه اصفهان تعطیل شد.

- معاون امور فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اعلام کرد تعطیلی بقاع متبرکه اصفهان تا اطلاع ثانوی ایسنا/اصفهان معاون امور فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و سیر صعودی که در استان اصفهان داشته، اماکن و بقاع متبرکه اصفهان تعطیل شد.

ولی الله روان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به شیوع این ویروس، ضدعفونی کردن اماکن متبرکه و مراقبت های ویژه در دستور کار قرار گرفت و تصمیم بر این شد که هیچگونه تجمعی در این اماکن نباشد.

وی با بیان اینکه هرگونه تجمع می تواند باعث انتقال و شیوع بیشتر ویروس کرونا شود، خاطرنشان کرد: دستورالعمل هایی داشتیم مبنی بر اینکه اقامه نماز جماعت در بقاع متبرکه و مساجد تعطیلی شود، چرا که تجمعات می تواند باعث انتقال ویروس شود، در این راستا در کل استان اصفهان بقاع متبرکه تا اطلاع ثانوی تعطیل است، تا زمانی که از وضعیت بحرانی خارج شویم و شرایط عادی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی بقاع متبرکه اصفهان تا اطلاع ثانوی

تعطیلی بقاع متبرکه اصفهان تا اطلاع ثانوی