مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 12:402020-03-10سياسي

حفظ باغ ها خط قرمز شهرداری شاهدیه/بناهای تاریخی ساماندهی می شوند


شهردار شاهدیه با تاکید بر اینکه حفظ باغ های شاهدیه خط قرمز شهرداری است، گفت: سیاست اصلی شهرداری و شورای شهر شاهدیه تاکید بر حفظ باغ ها و فضای سبز شهرداری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر مورد سیاست شهرداری شاهدیه در زمینه حفظ باغ های این شهر به عنوان ریه های تنفسی یزد اظهار داشت: تلاش ما این است که با افزایش نیروهای بازرسی، با قطع درختان به شدت برخورد شود.

وی افزود: تلاش ما این است که باغ های بایر و خشک شده موجود در سطح شهر را تغییر کاربری داده و ساخت و سازها را به سمت آنها هدایت کنیم تا باغ های فعلی در امان بمانند.

میرنژاد، حفظ باغ ها را خط قرمز شهرداری شاهدیه اعلام کرد و یادآور شد: در کنار حفظ باغ ها و فضای سبز، ساماندهی و حفظ بناهای تاریخی را نیز به عنوان یک اولویت مهم در شاهدیه دنبال می کنیم.

شهردار شاهدیه در پاسخ به سوال دیگر مهر در مورد وضعیت فعلی بناهای تاریخی شاهدیه عنوان کرد: به منظور حفظ هویت تاریخی شاهدیه و در کنار آن توسعه صنعت گردشگری در این منطقه، چند طرح در دست اجراست که از جمله آنها می توان به طرح ساماندهی قلعه ابرندآباد اشاره کرد.

وی بیان کرد: این قلعه تاکنون طرح مصوب نداشته اما طرحی تعریف شده که بر اساس آن، علاوه بر ساماندهی داخل قلعه، پنج هکتار از معابر اطراف آن نیز فضاسازی می شد که فاز اول این طرح تهیه و به میراث فرهنگی یز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ باغ ها خط قرمز شهرداری شاهدیه/بناهای تاریخی ساماندهی می شوند

حفظ باغ ها خط قرمز شهرداری شاهدیه/بناهای تاریخی ساماندهی می شوند