مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 12:352020-03-10سياسي

پایش فعالیتها شرط موفقیت هسته های پژوهشی


نظارت بر عملکرد هسته های پژوهشی و پایش مدام فعالیت های انجام شده از مواردی است که می تواند سبب موفقیت هسته های پژوهشی شود.

- عضو هیئت علمی دانشگاه شریف گفت: نظارت بر عملکرد هسته های پژوهشی و پایش مدام فعالیت های انجام شده از مواردی است که می تواند سبب موفقیت هسته های پژوهشی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از بنیاد ملی نخبگان، امیر نورانی عضو هیئت علمی گروه مکانیک دانشگاه صنعتی شریف با مثبت ارزیابی کردن طرح شهید احمدی روشن در بنیاد ملی نخبگان، گفت: اصل اساسی در این طرح، ایجاد هسته های مسئله محور با مشارکت جامعه نخبگانی و دانشگاهی کشور است.

وی افزود: حفظ اصول این طرح یکی از راه های موفقیت است؛ به عبارت دیگر، در مسیر اجرای طرح شهید احمدی روشن نباید چالش هایی که در حوزه مقاله به وجود آمد، دوباره ایجاد و نگاه کمّی حاکم شود.

نورانی ادامه داد: مهمترین اهداف طرح شهید احمدی روشن توانمندی مستعدان برتر، شبکه سازی نخبگانی، رفع نیازهای کشور و جلوگیری از مهاجرت نخبگانی و مستعدان برتر است؛ با اتکا به اصول شرایط باید به نحوی ایجاد شود که افراد تنها به صرف برخورداری از امکان های مالی به سمت این طرح ترغیب نشوند.

عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف تصریح کرد: هسته های پژوهشی باید با انگیزه تحقق اهداف اصلی این طرح، تشکیل شوند و در نهایت بتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش فعالیتها شرط موفقیت هسته های پژوهشی

پایش فعالیتها شرط موفقیت هسته های پژوهشی