مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 12:302020-03-10سياسي

شورای شهر با لایحه دوفوریتی مساعدت از مؤدیان موافقت کرد


اعضای شورای اسلامی شهر تهران با لایحه دو فوریتی مساعدت و حمایت از مؤدیان و شهروندان به دلیل شیوع ویروس کرونا موافقت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در دویست و چهارمین جلسه شورا، بررسی لایحه دو فوریتی شهرداری تهران در خصوص مساعدت و حمایت از مؤدیان و شهروندان به دلیل شیوع ویروس کرونا در دستور کار قرار گرفت.

حامد مظاهریان معاون شهرداری تهران گفت: با استناد به بند 16 ماده 80 قانون شوراها و با عنایت به شیوع ویروس کرونا در کشور و در راستای سیاست ها و تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا، شهرداری تهران تسهیلاتی به شرح ذیل برای مؤدیان و شهروندان در نظر گرفته است: به شهرداری اجازه داده می شود به منظور تشویق شهروندان خوش حساب به پرداخت بهای خدمات مدیریت پسماند (مسکونی- غیر مسکونی)، مهلت اعمال جایزه خوش حسابی و تعجیل در پرداخت را تا پایان اردیبهشت 99 تمدید کند.

همچنین شهرداری می تواند نسبت به استمهال اسناد دریافتی اشخاص حقیقی و حقوقی (به غیر از نهاد ها و دستگاه های دولتی) با سر رسید، در اسفند ماه 98 و فروردین و اردیبهشت ماه 99 که در اثر شیوع ویورس کرونا، متحمل رکود اقتصادی گردیده اند، با هدف مساعدت و حمایت اقدام کند.

بر اساس این لایحه پیشنهادی، مهلت بهره مندی از تسهیلات تشویقی اسناد نکول شده تا پایان خرداد ماه 99 تمدید می شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر با لایحه دوفوریتی مساعدت از مؤدیان موافقت کرد

شورای شهر با لایحه دوفوریتی مساعدت از مؤدیان موافقت کرد