مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 12:202020-03-10اقتصادي

جزییات پرداخت قبوض آب/مدیر عامل آبفا:توصیه وزیر نیرو از امروز اجرا می شود


جزییات پرداخت قبوض آب در زمان شیوع ویروس کرونا از سوی شرکت آب و فاضلاب کشور اعلام و از امروز تمامی شرکتهای آب و فاضلاب آن را اجرا خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، هفته گذشته با توصیه رضا اردکانیان وزیر نیرو مقرر شد تا شرکتهای آب و فاضلاب به دلیل وضعیت نه چندان مناسب کسب و کارها به دلیل شیوع بیماری کرونا مهلتی برای پرداخت پول آب به مشترکان بدهند.

این توصیه امروز و توسط شرکت آب و فاضلاب کشور به استانها ابلاغ و ضرورت اجرایی پیدا کرده است.

در این خصوص محمد رضا بختیاری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سئوال که آیا توصیه های وزیر نیرو مبنی بر مهلت دادن به مشترکان آب برای پرداخت آب بها ابلاغ شده است گفت: از امروز توصیه وزیر نیرو مبنی بر استمهال پرداخت بهای آب مشترکان را اجرایی می کنیم.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب آماده است تا به این دستور وزیر نیرو که برای سراسر کشور و تمام شرکتهای آب و برق ابلاغ شده جامه عمل بپوشاند و آن را از همین امروز اجرا کند.

بختیاری گفت: ما آماده ایم حتی آب بهای مشترکان را نیز قسط بندی کنیم به هر حال به خوبی مشخص است که وضعیت کسب و کار به دلیل شیوع بیماری کرونا با مشکلاتی مواجه شده است، پس شاید حتی مبالغ اندک آب که در سبد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پرداخت قبوض آب/مدیر عامل آبفا:توصیه وزیر نیرو از امروز اجرا می شود

جزییات پرداخت قبوض آب/مدیر عامل آبفا:توصیه وزیر نیرو از امروز اجرا می شود