مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 12:152020-03-10پزشكي

عدم تعطیلی ادارات اصفهان به دغدغه ای جدی تبدیل شده است


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: از درخواست برای تعطیلی ادارات اصفهان خسته شده ایم و گسترش ویروس به دلیل عدم تعطیلی برخی نهادها به دغدغه ای جدی برای ما تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارمهر، کمال حیدری پیش از ظهر سه شنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: منظور از تعطیلی شهر این است که فعالیت مشاغل غیرضروری که موجب گسترش بیماری کرونا می شود را مسئولان متوقف کنند.

وی افزود: به طور مثال فعالیت مکانهای تفریحی ورزشی و رستوران ها با توجه به تاثیر در شیوع و گسترش بیماری کرونا متوقف شد و مابقی مشاغل مرتبطی که نفوذ ویروس را افزایش می دهد نیز باید تعطیل شود.

درخواست از صنوف مختلف برای تعطیلی فروشگاه های تحت نظر خود معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با درخواست از صنوف مختلف برای تعطیلی فروشگاه های تحت نظر خود ابراز داشت: امسال مراسم عید نداریم بر این اساس به یقین لزومی به خرید شب عید نیز وجود دارد.

وی ادامه داد: طبیعی است که فعالیت برخی مراکز و سوپرمارکت ها را نمی توان تعطیل کرد که در این موارد باید به شکل جدی نکات بهداشتی رعایت و ضدعفونی روزانه مکان انجام شود.

فروشندگان بیش از بقیه در معرض خطر ابتلا به بیماری کرونا هستند حیدری با اشاره به اینکه تعطیلی صنوف الزامی است چراکه فروشندگان بیش از بقیه در مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم تعطیلی ادارات اصفهان به دغدغه ای جدی تبدیل شده است

عدم تعطیلی ادارات اصفهان به دغدغه ای جدی تبدیل شده است