مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 12:102020-03-10سياسي

قرار نیست از جای دیگر بیمار پذیرش شود


تاکنون هیچ بودجه ای در قالب وجه نقد، اعتبار، فروش اوراق و امثال آن در خصوص مدیریت کرونا به استانداری اصفهان تخصیص نیافته است.

- ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان گفت: تاکنون هیچ بودجه ای در قالب وجه نقد، اعتبار، فروش اوراق و امثال آن در خصوص مدیریت کرونا به استانداری اصفهان تخصیص نیافته است.

عباس رضایی در حاشیه جلسه مجمع نمایندگان مجلس و اعضای ستاد استانی مدیریت کرونا با اشاره به پیش بینی تعدادی نقاهتگاه در نقاط مختلف استان توسط دانشگاه های علوم ‍پزشکی اصفهان و کاشان اظهار کرد: این نقاهتگاه ها مخصوص پذیرش بهبودیافتگان این بیماری از نزدیک ترین مناطق پیرامون نقاهتگاه هاست و قرار نیست بیماری از جایی دیگر پذیرش شود.

وی با اشاره به تلاش رسانه های بیگانه و عناصر ضد انقلاب، اضافه کرد: این رسانه ها با تغییر حقایق به دنبال تشویش اذهان عمومی هستند، پس شهروندان اطلاع رسانی صحیح، صریح و شفاف را از رسانه های رسمی کشور دنبال کنند.

استاندار اصفهان درباره بودجه مورد نیاز برای مقابله با ویروس کرونا گفت: تاکنون هیچگونه پولی در قالب وجه نقد، اعتبار، فروش اوراق و امثال آن در خصوص مدیریت ویروس کرونا به استانداری اصفهان تخصیص نیافته است؛ البته در کل کشور اعتباری بالغ بر 7 هزار و 900 میلیارد ریال در خصوص مقابله با این بیماری در نظر گرفته شده ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرار نیست از جای دیگر بیمار پذیرش شود

قرار نیست از جای دیگر بیمار پذیرش شود