مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 12:102020-03-10اقتصادي

کشف 90 هزار جفت دستکش احتکار شده در قوچان


فرمانده انتظامی قوچان از کشف 90 هزار جفت دستکش یک بار مصرف و هزار و 520 عدد ماسک بهداشتی احتکار شده در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، قدیر مصرخانی با اشاره به کسب اطلاعاتی توسط مأموران پلیس آگاهی مبنی بر احتکار تعداد قابل توجهی دستکش بهداشتی در یک انبار این شهرستان، اظهار کرد: مأموران بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی قوچان بیان کرد: مأموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مقام قضایی به همراه رییس تعزیرات حکومتی و نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت در محل حاضر و در بازرسی از این مکان تعداد40 هزار جفت دستکش، هزار و 400 عدد ماسک ساده و 120 عدد ماسک فیلتردار احتکار شده را کشف کردند.

وی افزود: مأموران نیروی انتظامی در ادامه از احتکار مقادیر دیگری دستکش در انباری مطلع شدند که پس از هماهنگی قضایی محل مورد نظر را بازرسی و تعداد50 هزار جفت دستکش یکبار مصرف را کشف کردند.

مصرخانی با اشاره به معرفی دو متخلف به مراجع قضایی، تصریح کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را سریعا از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ 70043


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 90 هزار جفت دستکش احتکار شده در قوچان

کشف 90 هزار جفت دستکش احتکار شده در قوچان