مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 12:052020-03-10سياسي

آمادگی برای اعمال محدودیت سفر با حمل و نقل عمومی


درپی تصمیمات اتخاذ شده در ستاد مقابله با کرونا برای اعمال محدودیت در ورودی و خروجی های استان های درگیر کرونا، مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد که برای اجرای مصوبات ستاد مرکزی کرونا آماده اعمال محدودیت در زمینه سفرهای .

- درپی تصمیمات اتخاذ شده در ستاد مقابله با کرونا برای اعمال محدودیت در ورودی و خروجی های استان های درگیر کرونا، مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد که برای اجرای مصوبات ستاد مرکزی کرونا آماده اعمال محدودیت در زمینه سفرهای مردم با وسایل حمل و نقل عمومی هستیم اما هنوز ابلاغیه ای در این زمینه نداشتیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، درپی شیوع ویروس کرونا در کشور، علی ربیعی، سخنگوی دولت نهم اسفند ماه امسال در قالب رشته توییتی اعلام کرد که در جلسات ستاد ملی مبارزه با کرونا محدودیت در ورودی و خروجی های استان های درگیر و رفت و آمدهای غیر ضروری اعمال می شود و در همین زمینه محدودیت تردد برای مسافران غیربومی به استان های گیلان و مازندران اعمال شد و در این راستا از وارد شدن ماشین های پلاک شخصی غیر بومی به این دو استان جلوگیری به عمل آمد.

در همین راستا داریوش باقرجوان مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا برای س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی برای اعمال محدودیت سفر با حمل و نقل عمومی

آمادگی برای اعمال محدودیت سفر با حمل و نقل عمومی