مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 12:052020-03-10سياسي

شهرداری تهران بدهکارترین نهاد عمومی است


حسن رسولی با اشاره به اینکه شهرداری تهران در حال حاضر فقیرترین و بدهکارترین نهاد عمومی غیردولتی است، گفت: با توجه به وضعیت کنونی در کشور برخلاف سال های گذشته چندماه کم درآمدی را خواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدحسن رسولی در جریان بررسی دو فوریت لایحه مساعدت و حمایت از مودیان و شهروندان به دلیل شیوع کرونا در جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه شهرداری تهران در حال حاضر فقیرترین و بدهکارترین نهاد عمومی غیردولتی است، اظهار داشت: به دلیل مصیبت و مشکلات جاری با دوفوریت موافق هستم اما به دلیل تعجیل در تهیه این دو فوریت بند سوم و چهارم این لایحه ایراد محتوایی دارد و دقت کافی در تهیه آن اعمال نشده است.

وی با بیان اینکه در بند سوم استمهال اسناد دریافتی حقیقی و حقوقی (به غیر از نهادها و دستگاه های عمومی) هر کدام دارای بار حقوقی خاص خود است، اظهار کرد: استثناء کردن نهادهای عمومی در این بند به چه معنا است؟ خزانه دار شورای شهر تهران در مخالفت با افزایش مهلت پرداخت مودیان و شهروندان به شهرداری از 31 اردیبهشت ماه به 31 خردادماه در این متن لایحه، اظهار کرد: این مهلت سه ماه، یعنی سه ماه نخست سال 99 از این محل درآمدی به خزانه داری شهرداری واریز نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری تهران بدهکارترین نهاد عمومی است

شهرداری تهران بدهکارترین نهاد عمومی است