مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 12:052020-03-10بين الملل

بایدن کابینه اش را چیده است!


گزارش جدید حاکی از آن است که جو بایدن گزینه های مدنظرش برای تشکیل کابینه و کاخ سفید را انتخاب کرده است تا پس از پیروزی در انتخابات 2020 آمریکا کارش را آغاز کند.

- گزارش جدید حاکی از آن است که جو بایدن گزینه های مدنظرش برای تشکیل کابینه و کاخ سفید را انتخاب کرده است تا پس از پیروزی در انتخابات 2020 آمریکا کارش را آغاز کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه واشنگتن تایمز، در فهرست جو بایدن، معاون رییس جمهوری سابق آمریکا اسامی برخی از مقام های دولت اوباما و حتی یک دشمن سابق از کارزار انتخاباتی دیده می شود.

انتخاب های بایدن شامل سناتور الیزابت وارن به عنوان وزیر خزانه داری یا معاون رییس جمهوری و همچنین جان کری، وزیر امور خارجه سابق در پست جدید کابینه برای نظارت بر تغییرات آب و هوایی می شود.

سوزان رایس، مشاور امنیت ملی دوره اوباما هم وزیر خارجه می شود و مایکل بلومبرگ، شهردار سابق نیویورک ریاست بانک جهانی را عهده دار می شود.

احتمالات طرح حکومتداری محرمانه بایدن دوشنبه در گزارش جدیدی توسط پایگاه آکسیوس منتشر شد.

در این گزارش آمده است: از آنجایی که پیت بوتجج، شهردار سابق سوث بند در ایالت ایندیانا به نفع بایدن کنار کشید، شاید پست سفیری در سازمان ملل متحد یا نمایندگی تجاری آمریکا به او برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن کابینه اش را چیده است!

بایدن کابینه اش را چیده است!