مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 12:052020-03-10سياسي

اختری: شیخ الاسلام حامی مقاومت و حزب الله بود


شیخ الاسلام حامی مقاومت و حزب الله بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محمدحسن اختری سفیر پیشین جمهوری اسلامی ایران در سوریه بعدازظهر امروز (سه شنبه) در بزرگداشت مجازی حسین شیخ الاسلام دیپلمات فقید جمهوری اسلامی ایران طی سخنانی به روح بزرگوار شهید سپهبد سلیمانی و حسین شیخ الاسلام و امام (ره) درود فرستاد.

وی شیخ الاسلام را مدیر، مدبر، شجاع، آگاه، ایثارگر خواند و افزود: برای انسان بسیار سنگین است که در سوگ عزیزان خود صحبت کند.

دوستان حاضر به خصوص دوستان وزارت خارجه کاملا مطلع هستند که آشنایی این حقیر با شیخ الاسلام از اواخر سال 1364 که برای مسئولیت سفارت دمشق فراخوانده شدم، آغاز شد و در کنار هم در بسیاری از مسئولیت ها بودیم.

سفیر پیشین ایران در دمشق ضمن تسلیت به خانواده شیخ الاسلام و حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: شیخ الاسلام نزدیک به رهبر معظم انقلاب بود و همواره در مسائل مهم و اساسی به محضر ایشان می رسید و از ایشان کسب تکلیف می کرد، چون در دوران ریاست جمهوری مقام معظم رهبری معاونت سیاسی وزارت خارجه را برعهده داشت.

اختری همچنین به شیخ حسن نصرالله دبیرکل حزب الله تسلیت گفت و اضافه کرد: این مشیت خداوند متعال بود و شرایطی که پیش آمد مشیت خداوند متعال بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختری: شیخ الاسلام حامی مقاومت و حزب الله بود

اختری: شیخ الاسلام حامی مقاومت و حزب الله بود