مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 12:002020-03-10سياسي

ساخت خوابگاه های متاهلی در اولویت قرار گرفت


بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در لایحه بودجه سال 1399 به دانشگاه ها اجازه داده شد که از محل درآمد اختصاصی نسبت به ساخت خوابگاه های متاهلی، - اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لایحه بودجه سال 1399 در آذرماه سال 98 از سوی رییس جمهور به مجلس شورای اسلامی ارائه شد.

این لایحه به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور و همچنین تعطیلی مجلس، در کمیسیون تلفیق مجلس در 11 اسفند 98 در یک ماده واحده و 21 تبصره به تصویب رسید و با توجه به اذن مقام معظم رهبری برای تایید به شورای نگهبان فرستاده شد.

در تبصره 9 ماده واحده، در بند الف به دانشگاهها، موسسات آموزشی و پژوهشی و پارک های علم و فناوری اجازه داده می شود با تصویب هیات امنای خود تا سقف عملکرد درآمد اختصاصی سال 1398 نسبت به اخذ تسهیلات از بانک ها از محل توثیق اموال در اختیار خود اقدام کنند و در جهت تکمیل طرح های تملک دارایی های سرمایه ای خود با اولویت ساخت و خرید و تکمیل خوابگاه های متاهلین موضوع بند پ ماده 103 قانون برنامه ششم توسعه استفاده و نسبت به بازپرداخت اقساط از محل درآمد اختصاص خود اقدام کنند.

صندوق های رفاه دانشجویان مکلفند، نسبت به پیش بینی اعتبار لازم در فعالیت های خود به منظور پرداخت یارانه سود و کارمزد تسهیلات با اولویت تسهیلات مربوط به احداث خوابگاه های متاهلین اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت خوابگاه های متاهلی در اولویت قرار گرفت

ساخت خوابگاه های متاهلی در اولویت قرار گرفت