مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 11:562020-03-10حوادث

پلیس پایتخت: 3 محتکر اقلام بهداشتی دستگیر شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، سرهنگ کارآگاه خیراله دولت خواه توضیح داد: در تاریخ دهم اسفند ماه طی گزارشات مردمی در خصوص احتکار و فروش محصولات و اقلام بهداشتی مانند ماسک و الکل ضدعفونی خارج از شبکه توزیع به پایگاه پنجم پلیس آگاهی رسید.

وی افزود: کارآگاهان با بررسی میدانی متوجه شدند 2 نفر به نام های کامران 33 ساله و مجید 30 ساله با یک دستگاه خودروی تیبا اقدام به فروش تعداد زیادی ماسک و الکل ضد عفونی به یک داروخانه واقع در خیابان سی متری زرند می کنند و از سوی دیگر با جعل فاکتور یک شرکت توزیعی مواد و ملزومات بهداشتی اقدام به پخش محصولات می کنند که با تکمیل تحقیقات مقدماتی و با هماهنگی معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه 10 تهران دستور دستگیری متهمان صادر شد.

سرهنگ دولت خواه ادامه داد: در گام بعدی با تحت نظر قرار دادن داروخانه و طی اقدامی پلیسی در سیزدهم اسفند ماه کارآگاهان موفق می شوند هر 2 متهم را دستگیر و در بازرسی از خودروی آنها تعداد دو هزار عدد ماسک و 300 بطری الکل ضد عفونی کشف و ضبط شد.

وی افزود: متهمان در بازجویی اعتراف کردند که رییس باندشان شخصی به نام احمد 36 ساله است و تا کنون بیش از 15 هزار ماسک و یک هزار بطری الکل ضدعفونی را به صورت واسطه ای در بازار فروخته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس پایتخت: 3 محتکر اقلام بهداشتی دستگیر شدند

پلیس پایتخت: 3 محتکر اقلام بهداشتی دستگیر شدند