مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 11:562020-03-10سياسي

مرحوم شیخ الاسلام در مسائل مهم از رهبرانقلاب کسب تکلیف می کردند


دبیرکل سابق مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: مرحوم شیخ الاسلام همواره در مسائل مهم و اساسی به محضر رهبر انقلاب می رسیدند و از ایشان کسب تکلیف می کردند.

- دبیرکل سابق مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: مرحوم شیخ الاسلام همواره در مسائل مهم و اساسی به محضر رهبر انقلاب می رسیدند و از ایشان کسب تکلیف می کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسن اختری دبیرکل سابق مجمع جهانی اهل بیت در مراسم گرامیداشت زنده یاد حسین شیخ الاسلام قائم مقاوم اسبق وزارت امور خارجه که بعدازظهر امروز (سه شنبه) به صورت اینترنتی از مسجد سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران برگزار شد، گفت: دوستان وزارت خارجه مطلع هستند که آشنایی این حقیر با مرحوم شیخ الاسلام از اواخر سال 64 که برای مسئولیت سفارت دمشق فراخوانده شدند با اون آشناشدم.

وی افزود: من این مصیبت جانگداز و این غم از دست دادن این برادر بزرگوار را به همه شما عزیزان بخصوص به همسر مکرمه ایشان که تمام مدت در کنار او بود و فرزندان و برادرانش تسلیت عرض می کنم.

آیت الله اختری تاکید کرد: مرحوم شیخ الاسلام همواره در مسائل مهم و اساسی به محضر رهبر انقلاب می رسیدند و از ایشان کسب تکلیف می کردند زیرا در دوران ریاست جمهوری مقام معمظ رهبری مسئولیت داشت و در آن زمان معاون سیاسی وزارت امور خارجه را برعهده داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحوم شیخ الاسلام در مسائل مهم از رهبرانقلاب کسب تکلیف می کردند

مرحوم شیخ الاسلام در مسائل مهم از رهبرانقلاب کسب تکلیف می کردند