مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 11:562020-03-10پزشكي

بهبود 57 درصد بیماران حاد تنفسی در گیلان؛ هنوز 1260 نفر بستری هستند


دکتر محمد حسین قربانی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : طی بیش از دو هفته گذشته از شیوع ویروس کرونا در استان در مجموع تا شب گذشته 5 هزار و 243 نفر در بیمارستان های گیلان بستری شده اند.

وی عنوان کرد : از این تعداد 2 هزار و 977 نفر معادل 57 درصد کل بیماران بهبود یافته و ترخیص شده اند.

وی با بیان اینکه فعلا مشکل کمبود تخت بیمارستانی نداریم، عنوان کرد : هم اکنون ظرفیت بیمارستان های دولتی از جمله رازی به طور کامل به بیماران مشکوک و مبتلا به کرونا اختصاص یافته است و بخش نسبتا خوبی از ظرفیت بیمارستان های بخش خصوصی هم به کمک آمده است.

دکتر قربانی افزود : همچنین تا کنون 70 درصد از ظرفیت یک هزار و 500 تختخوابی 5 بیمارستان بخش خصوصی استان به موضوع بستری بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

وی با قدردانی از همکاری خوب بخش خصوصی در این زمینه گفت : برخی از بیمارستان ها هنوز به ظرفیت 70 درصد نرسیده اما برخی دیگر بیش از 75 درصد ظرفیت خود را به بستری بیماران حاد تنفسی اختصاص داده اند.

وی تصریح کرد : همچنین بیمارستان سیاری نیز با ظرفیت 120 تخت در رشت راه اندازی شده که از دیروز با 80 تخت بستری در مدار خدمت رسانی قرار گرفت.

وی افزود : بیمارستان تامین اجتماعی رسول اکرم (ص) وابسته به تامین اجتماعی هم با 220 تخت هم اکنون به طور کامل مختص بستری بیماران کرونایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود 57 درصد بیماران حاد تنفسی در گیلان؛ هنوز 1260 نفر بستری هستند

بهبود 57 درصد بیماران حاد تنفسی در گیلان؛ هنوز 1260 نفر بستری هستند