مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 11:552020-03-10پزشكي

ضرورت قطع ارتباط مردم برای مقابله با کرونا حتی با تعطیلی مساجد


دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه گفت: یکی از ضروریات برای مقابله با بیماری کرونا قطع ارتباط مردم باید یکدیگر است که حتی به قیمت تعطیلی مساجد باید این اقدام در جهت صیانت از حقوق عامه و رعایت بهداشت عمومی صورت گیرد.

- ایسنا/یزد دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه گفت: یکی از ضروریات برای مقابله با بیماری کرونا قطع ارتباط مردم باید یکدیگر است که حتی به قیمت تعطیلی مساجد باید این اقدام در جهت صیانت از حقوق عامه و رعایت بهداشت عمومی صورت گیرد.

میثم رنجبر در جلسه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و روند افزایشی و سرعت انتقال بیماری، یکی از راه های کنترل آن قطع ارتباط مردم با یکدیگر با تعطیلی مراسمات و تجمعات عمومی است تا بتوانیم این روند انتقال را کنترل کنیم.

وی با بیان این که وضعیت برخی محلات در شهرستان بحرانی است، اذعان کرد: با توجه به اینکه اغلب افرادی که در مساجد حضور می یابند دارای کهولت سن و یا بیماری های مختلف هستند، ضروری است تا برگزاری نماز جماعت در مساجد به دلیل صیانت از حقوق عامه و رعایت بهداشت عمومی تعطیل شود.

رنجبر تصریح کرد: اطلاع رسانی عمومی، تأمین نیازهای بیمارستان و کادر درمانی از جمله ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده و تعطیلی برخی اماکن عمومی از جمله رستوران ها، بومگردی ها، کافه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت قطع ارتباط مردم برای مقابله با کرونا حتی با تعطیلی مساجد

ضرورت قطع ارتباط مردم برای مقابله با کرونا حتی با تعطیلی مساجد