مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 11:562020-03-10سياسي

کرونا ملیت نمی شناسد، اتباع افغانستانی نیز مسائل بهداشتی را جدی بگیرند


حسین عباسی روز سه شنبه در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا که در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد اظهار کرد: مقابله با شیوع ویروس کووید 19(کرونا) به عزم و اراده تمامی مردم و مسئولان نیاز دارد و اگر به این باور نرسیم که ممکن است هر لحظه، هر یک از افراد جامعه به این بیماری مبتلا شوند، نمی توان در اقدامات انجام شده توفیقی به دست آورد.

وی گفت: این بیماری با تمامی خطرات و تهدیداتی که برای سلامتی افراد به همراه دارد، به خوبی قابل کنترل است به شرط آن که مردم نیز با اعتماد به مسئولان و کارشناسان، علاوه بر رعایت بهداشت فردی، از حضور در مناطق مختلف شهر و پرهیز از اجتماعات خودداری کرده و زنجیره انسانی انتقال این ویروس را قطع کنند.

فرماندار پیشوا با اشاره به این که هزاران نفر از اتباع افغانستانی در مناطق شهری و روستایی پیشوا زندگی می کنند از آنان درخواست کرد تا مسائل بهداشتی را به خوبی رعایت کرده و به توصیه کارشناسان توجه کنند.

وی تأکید کرد: ابتلا به ویروس کرونا، ارتباطی با جنسیت، سن و سال و ملیت افراد ندارد لذا از اتباع افغاستانی مقیم این شهرستان خواست تا با رعایت اصول بهداشتی، از شیوع این ویروس جلوگیری کرده و از برگزاری اجتماعات و حضور در مجامع عمومی خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا ملیت نمی شناسد، اتباع افغانستانی نیز مسائل بهداشتی را جدی بگیرند

کرونا ملیت نمی شناسد، اتباع افغانستانی نیز مسائل بهداشتی را جدی بگیرند