مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 11:502020-03-10اقتصادي

بازارهای استان برای پیشگیری ازشیوع کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل است


معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازارهای استان در راستای پیشگیری از شیوع کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حشمت الله صمیمی دوست ظهر سه شنبه در دومین نشست کمیته اقتصادی مبارزه با کرونا افزود: این امر شامل سوپر مارکتها و اصناف عرضه کننده مواد غذایی و بهداشتی و دیگر مایحتاج ضروری مردم نمی شود و بازاریان استان در راستای مقابله با شیوع بیماری اقدام به تعطیلی مغازه ها کردند.

وی بیان داشت: در این راستا اصنافی همچون رستوران های بین راهی، فست فودها، کبابی ها، اصناف فروش آبمیوه و بستنی، بزازی ها، اصناف پوشاک، کیف و کفش و خدمات موبایلی بنگاه های خودرو، کارواش ها، تزیینات اتومبیل، پاساژها، کافی شاپ ها، اصناف عرضه کننده کله، پاچه، آش فروشی ها و قنادان تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

صمیمی دوست افزود: همچنین در سراسر استان باشگاه های ورزشی، باشگاه های بیلیارد و پانسیون های مطالعاتی نیز تعطیل خواهند شد.

وی با بیان اینکه واحدهای عرضه کننده مواد غذایی باید بهداشت را به صورت کامل رعایت کنند، گفت: همچنین با وانت بارهایی که به صورت دوره گردی اقدام به فروش آجیل، خشکبار و سایر شیرینی جات یا دیگر محصولات می کنند نیز به صورت قانونی برخورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازارهای استان برای پیشگیری ازشیوع کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل است

بازارهای استان برای پیشگیری ازشیوع کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل است