مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 11:502020-03-10پزشكي

تعداد مبتلایان کرونا در لنگرود رو به افزایش نیست


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنگرود گفت: اگر چه فعلا تعداد مبتلایان کرونا در لنگرود رو به افزایش نیست اما هنوز مشخص نیست در روزهای آینده چه اتفاقی می افتد.

- ایسنا/گیلان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنگرود گفت: اگر چه فعلا تعداد مبتلایان کرونا در لنگرود رو به افزایش نیست اما هنوز مشخص نیست در روزهای آینده چه اتفاقی می افتد.

دکتر رامین غلامپور در گفت و گو با ایسنا با اینکه برای اقلام مورد نیاز جهت درمان بیماران کرونایی این شهرستان اگرچه بحران نداریم، اما همچنان نیازها به اقلام بهداشتی به خصوص برای کادر درمانی وجود دارد.

وی افزود: هنوز مشخص نیست در روزهای آینده با توجه به درگیرشدن استانهای جدید با کرونا، آیا بازهم بتوانیم اقلام مورد نیاز پزشکان و پرستاران و سایر کادر درمانی را تامین کنیم یا خیر؟ غلامپور ادامه داد: خیرین و مردم کمک بسیار موثری به ما می کنند و ما همچنان نیازمند استمرار این کمک ها هستیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنگرود گفت: استفاده از ماسک و گان 4 تا 6 ساعت است و باید به طور مرتب تعویض شوند، اما متاسفانه چون به اندازه وفور وجود ندارد، مجبوریم منابع موجود را مدیریت کنیم.

وی تصریح کرد: اگر فراوانی بیشتری باشد توزیع دستکش، ماسک و گان به طور استاندارد صورت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد مبتلایان کرونا در لنگرود رو به افزایش نیست

تعداد مبتلایان کرونا در لنگرود رو به افزایش نیست