مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 11:462020-03-10سياسي

فعالیت عمرانی شهرداری شهرضا در ایام نوروز ادامه خواهد داشت


حبیب قاسمی در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن ادامه فعالیت شهرداری در ایام نوروز اظهار داشت: با توجه به توصیه استاندار مبنی بر اینکه سفرهای نوروزی لغو شود ما فعالیت های عمرانی شهرداری شهرضا را در ایام نوروز ادامه خواهیم داد.

وی تاکید کرد: بحث پیمان کار برای لکه گیری خیابان ها، مرمت و پر کردن چاله های های سطح شهر، اجرای آسفالت و دیگر پروژه های شهرداری ادامه خواهد داشت.

لغو برنامه های ستاد خدمات سفر شهرداری شهرضا شهردار شهرضا از لغو برنامه های ستاد خدمات سفر شهرداری شهرضا در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد و عنوان کرد: بخشی از هزینه های ستاد نوروزی را صرف مبارزه با کرونا می کنیم.

قاسمی خاطرنشان کرد: البته این به معنای لغو برنامه های مربوط به زیباسازی و خانه تکانی شهر نیست چرا که ما موظفیم با ایجاد جو نشاط و آرامش از نگرانی ها و آلام روحی شهروندان بکاهیم و با تزریق انرژی مثبت، مردم را در مقابل ویروس های روحی که خود زمینه شیوع بیشتر ویروس های بیماری زا را فراهم می کنند، بیمه کنیم.

رنگ آمیزی بلوارها و میادین و زیرگذرها همگام با ضدعفونی آنها وی تصریح کرد: پروژه رنگ آمیزی بلوارها و میادین و زیرگذرها همگام با ضدعفونی آنها که در روزهای اخیر توسط نیروهای شهرداری انجام شده است اقدامی در راستای ایجاد جو نشاط و تزریق روحیه مث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت عمرانی شهرداری شهرضا در ایام نوروز ادامه خواهد داشت

فعالیت عمرانی شهرداری شهرضا در ایام نوروز ادامه خواهد داشت