مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 11:452020-03-10فرهنگي

مستند پرتره یک استاد دانشگاه در شبکه مستند


«آسوده خاطر» مستند پرتره ای از شهلا شادزی فارغ التحصیل رشته میکروب و قارچ شناسی از آمریکا و استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی سه شنبه 20 اسفند ساعت 22: - آسوده خاطر مستند پرتره ای از شهلا شادزی فارغ التحصیل رشته میکروب و قارچ شناسی از آمریکا و استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی سه شنبه 20 اسفند ساعت 22:30 از شبکه مستند پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آسوده خاطر به تهیه کنندگی سید محسن طباطبایی پور و کارگردانی محمد پسران رزاق در شبکه مستند سیما تولید شده و در 25 دقیقه به فصل هایی از زندگی شخصی و حرفه ای شهلا شادزی پرداخته است.

سیدمحسن طباطبایی پور در توضیح این مستند گفت: این فیلم شرح حالیست از زندگی دکتر شهلا شادزی فارغ التحصیل رشته میکروب و قارچ شناسی از آمریکا، استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی و مؤلف کتاب قارچ شناسی پزشکی است، کتاب او کتاب برگزیده سال انتخاب شده است و هم اکنون از کتب مرجعی است که در دانشگاه های علوم پزشکی تدریس می شود.

این تهیه کننده گفت: فیلم برداری آسوده خاطر طی سه ماه در اصفهان انجام شده است، تحقیق و پژوهش این مستند را محمد پسران رزاق عهده دار بود و تدوین و صداگذاری آن را هم حجت الله معراج انجام داده است.

از دیگر عوامل این مستند می توان به تصویربردار: محمد نصر، صدابردار: حمید مقدس، دستیاران تصویر: مهدی بهارلویی، مهدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستند پرتره یک استاد دانشگاه در شبکه مستند

مستند پرتره یک استاد دانشگاه در شبکه مستند