مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 11:452020-03-10سياسي

مهار کرونا ، کلید واژه مشترک دلسوزان جامعه


پویش های شکل گرفته در سطوح مختلف جامعه از سمن ها و تشکل های مردم نهاد گرفته تا نخبگان و دیگر گروههای فعال در لایه های زیرین جامعه این روزها همه بر کلید واژه تلاش برای پییشگیری و جلوگیری از اپیدمی و فراگیر شدن این دشمن مشترک سلامتی انسانها همخوان و همصدا شده و هر کسی در هر منبر و جایگاهی و به سهم خود به دنبال ایفای نقش در این عرصه اجتماعی هستند.

آنچه از برآیند فعالان حوزه های مختلفی که در این عرصه دلسوزانه و خالصانه ورود کرده اند برمی آید این هست که مقابله جدی و کارساز با این ویروس کشنده تنها در صورتی امکان دارد که هر فردی از جامعه بر حس مسئولیت پذیری اش در قبال کنترل این ویروس بیفزاید و با رعایت موازین بهداشتی بخصوص بهداشت فردی و ترجیح نفع عمومی بر نفع شخصی در این کارزار نامریی تحمیلی پدید آمده نقش آفرینی کند.

جامعه شناس و استاد یار بازنشسته دانشگاه شهید باهنر کرمان براین باور است که در استان کرمان برای مقابله با ویروس کرونا به رهبری فرهیخته، خرد جمعی و متکی به نظرات کارشناسی و مدیریت حرفه ای نیاز داریم، تا مردم احساس امنیت کنند و از خطر احتمالی آینده در امان بمانند.

دکتر سیامک زند رضوی می افزاید : اولین نکته ورود به مدیریت بحران کرونا این است که در مقیاس استان شهرها و شهرستان های استان برای مقابله با این بیماری آماده شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار کرونا ، کلید واژه مشترک دلسوزان جامعه

مهار کرونا ، کلید واژه مشترک دلسوزان جامعه