مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 11:402020-03-10اقتصادي

ثبت بیش از 9 هزار بازرسی طرح نظارتی ویژه نوروز در اردبیل


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: از زمان شروع طرح نظارتی ویژه نوروز 99 که همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز شروع شده 9 هزار و 165 مورد بازرسی به ثبت رسیده است.

- ایسنا/اردبیل رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: از زمان شروع طرح نظارتی ویژه نوروز 99 که همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز شروع شده 9 هزار و 165 مورد بازرسی به ثبت رسیده است.

رامین صادقی ظهر امروز 20 اسفند در بازدید از واحدهای عرضه کالاهای اساسی مردم در اردبیل اظهار کرد: با گذشت 20 روز از اجرای طرح نظارتی 304 مورد گزارش مردمی در خصوص تخلفات صنفی در سطح استان که از طریق سامانه ارتباطی 124 به ثبت رسیده مورد بررسی قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در پی تماس با سامانه ارتباطی 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بازرسان در کوتاهترین زمان ممکن به محل گزارش مراجعه کرده و تخلفات را بررسی می کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: از تعداد گزارش مردمی ذکر شده 52 مورد متخلف شناخته شده و 204 مورد نیز فاقد تخلف صنفی شناسایی شده است و در عین حال 48 مورد نیز در دست بررسی است.

صادقی بیان کرد: در پی بازرسی ها تعداد 284 پرونده به ارزش 24 میلیارد ریال پس از تکمیل برگ گزارش بازرسی برای طی مراحل قانونی و صدور حکم به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بیش از 9 هزار بازرسی طرح نظارتی ویژه نوروز در اردبیل

ثبت بیش از 9 هزار بازرسی طرح نظارتی ویژه نوروز در اردبیل