مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 11:402020-03-10اقتصادي

اعتبار 40 میلیارد تومانی برای تجهیز تخت های ویژه درمان کرونا در تهران


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از تخصیص 40 میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز تخت های ویژه درمان کرونا در استان تهران خبر داد.

- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از تخصیص 40 میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز تخت های ویژه درمان کرونا در استان تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نعمت اله ترکی در تشریح اعتبار 40 میلیارد تومانی برای تجهیز تخت های ویژه درمان کرونا در تهران گفت: توجه به مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا که به تایید رییس جمهور محترم رسیده و به دلیل عدم امکان اختصاص و تامین اعتبار برای مصرف، پیشگیری و درمان بیماری کرونا و در اجرای ماده 78 قانون محاسبات کشور مصوب 1366 و همچنین بند 11 پنجمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و عدم امکان انجام خرید و فعالیت های موضوعه با رعایت تشریفات مقرر و مقررات ناظر و فوریت موضوع مقرر شد از محل منابع در اختیار فرمانداران 16 شهرستان استان تهران سهم منابع ارزش افزوده و سایر وجوه که قانونا مصرف آن به تشخیص فرمانداران پیش بینی شده به شهرستان های (ری-تهران-شهریار-ورامین-پاکدشت-فیروزکوه-دماوند-شمیرانات-قدس و ملارد اختصاص یافت.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با بیان اینکه این اعتبار برای تجهیز و آماده سازی مراکز درمانی در اسرع وقت است اظهار کرد: اولویت کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار 40 میلیارد تومانی برای تجهیز تخت های ویژه درمان کرونا در تهران

اعتبار 40 میلیارد تومانی برای تجهیز تخت های ویژه درمان کرونا در تهران