مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 11:362020-03-10سياسي

بازارایان منصف همدان: برگشت نمی زنیم، مهلت می دهیم/ نسیه داده می شود + فیلم


خبرگزاری فارس_ همدان؛ سخن از رحم و مروت و انسانیت است، سخن از معرفت است و عشق به خدا، مگر خداوند چگونه به بندگانش رحم می کند، همان جمله معروف را به یاد بیاورید به تعداد انسان های روی زمین راه برای رسیدن به خدا هست حالا همین انسان ها وسیله خدا می شوند برای خیر رساندن به بنده دیگر.

هم گره از کار بنده ای باز می شود و امتحان بنده دیگر به انجام می رسد مگر نمی فرماید إِنَّا جَعَلْنا ما عَلَی الْأَرْضِ زِینَهً لَها لِنَبْلُوَهُمْ أَیهُمْ أَحْسَنُ عَمَلاً ما آنچه که در روی زمین است زیور آن قرار دادیم تا بیازماییم که کدام یک نیکوکارتر است(سوره کهف).

به راستی کدام یک از ما نیکوکارتریم؟ امروز امتحان الهی است که کدام یک از ما رحم و مروت را می فهمیم و کدام یک به دنبال ثروت بیشتر به هر قیمتی هستیم حتی به قیمت جان انسان ها! شیوع ویروس کرونا خبری ناخوش است که هرگز دوست نداریم مانند را آن ببینیم و بشنویم، اما در این شرایط صحنه های زیبای انسانیت رقم می خورد، برخی می شوند مظهر رحم خدا و افرادی هم دست بیعت با شیطان می دهند.

کرونا شاید عاملی است برای تحقق این آیه که می فرماید: وَ لِیبْتَلِی اللَّهُ ما فِی صُدُورِکمْ وَ لِیمَحِّصَ ما فِی قُلُوبِکمْ وَ اللَّهُ عَلِیمٌ بِذاتِ الصُّدُورِ خداوند آنچه را که در سینه های شماست بیازماید و آنچه در روحی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازارایان منصف همدان: برگشت نمی زنیم، مهلت می دهیم/ نسیه داده می شود + فیلم

بازارایان منصف همدان: برگشت نمی زنیم، مهلت می دهیم/ نسیه داده می شود + فیلم