مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 11:362020-03-10سياسي

«کرونا» افتتاح بزرگترین مسجد آسیای مرکزی را به تعویق انداخت


مراسم افتتاحیه بزگترین مسجد آسیای مرکزی در شهر «دوشنبه» که قرار بود 12 مارس با شرکت رییس جمهور تاجیکستان و امیر قطر برگزار شود، به تعویق افتاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، مراسم افتتاحیه بزرگترین مسجد آسیای مرکزی در شهر دوشنبه که انتظار می رفت روز 12 مارس با شرکت امامعلی رحمان رییس جمهور تاجیکستان و امیر قطر تمیم بن حمد آل ثانی برگزار شود، به تعویق افتاد.

ویروس کرونا و اقدامات دولت تاجیکستان برای جلوگیری از گسترش آن در قلمرو این کشور، مانع برگزاری مراسم افتتاحیه این مسجد شد و هنوز تاریخ دقیق افتتاح آن مشخص نشده است.

پیش از این گزارش شده بود گروه کاری در زمینه برگزاری مراسم افتتاحیه مسجد مذکور متشکل از نمایندگان دولت، روحانیون و علما به رییس جمهور پیشنهاد نامگذاری این مسجد به نام خراسان را دادند.

البته این یک پیشنهاد بوده و تصمیم نهایی در مورد نامگذاری بزرگترین مسجد تاجیکستان توسط رییس جمهور این کشور گرفته خواهد شد.

این مسجد قرار بود در اواخر ماه سپتامبر و اوایل ماه اکتبر سال گذشته مورد بهره برداری قرار گیرد، اما به دلیل درخواست امیر قطر برای شرکت در مراسم افتتاحیه به تعویق افتاد.

این مسجد در حومه شمالی شهر دوشنبه قرار دارد و دارای کتابخانه، موزه، سالن اجتماعات و اتاق پذیرش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کرونا» افتتاح بزرگترین مسجد آسیای مرکزی را به تعویق انداخت

«کرونا» افتتاح بزرگترین مسجد آسیای مرکزی را به تعویق انداخت