مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 11:362020-03-10اقتصادي

تداوم همکاری مردم بیماری کرونا را در خلخال کنترل می کند


دکتر ابوالفضل باقری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اجرای همه دستورالعمل های ستاد قرارگاه زیستی این شهرستان از زمان آغاز موج کرونا در کشور توسط بازاریان و کسبه خلخال کمک بزرگی در اجرای راه کارهای کنترل و پیشگیرانه از گسترش ویروس کرونا را بدنبال داشته است.

وی گفت: اگر سایر اقشار و گروه های اجتماعی هم چون دست اندرکاران جابجایی مسافر نیز همانند بازار به دستورالعمل های قرارگاه توجه داشته باشند قطعا این بیماری در روزهای آتی بصورت کامل کنترل و از شیوع آن به صورت گسترده و همه گیر در بین افراد جامعه جلوگیری خواهد شد.

او افزود: الکل و مواد ضدعفونی کننده کافی و موردنیاز مردم در داروخانه ها و فروشندگان لوازم و تجهیزات پزشکی با رعایت هر فرد دریافت یک وسیله توزیع می شود.

وی با بیان اینکه تب سنجی روش خطاداری برای تشخیص بیماری کرونا است و در پست های قرنطینه این شهرستان به ناچار تنها از روش تب سنجی برای تشخیص بیماری مسافران ورودی به این شهرستان استفاده می شود، اظهار داشت: بهترین راهکار ممکن برای پیشگیری از ورود این ویروس از شهرهای همسایه و سایر مناطق کشور به این شهرستان مسافرت نکردن از سوی افراد غیربومی و حتی بومیان ساکن مناطق دیگر کشور به خلخال تا زمان عادی شدن شرایط بیماری کرونا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم همکاری مردم بیماری کرونا را در خلخال کنترل می کند

تداوم همکاری مردم بیماری کرونا را در خلخال کنترل می کند