مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 11:302020-03-10دانش

پیوستن 40 مجموعه جدید به شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی


مدیر شبکه آزمایشگاه های فناوری های راهبردی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با 140 عضو جدید سال 98 را به پایان می رساند، - گفت: امسال 168 درخواست عضویت جدید داشتیم که با 140 مورد آن موافقت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا اسدی فرد با اعلام این خبر اظهار کرد: مراکز آزمایشگاهی در سراسر کشور بدون محدودیت می توانند به عضویت شبکه آزمایشگاهی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در بیایند.

تنها شرط حضور آن ها در این شبکه، ارائه خدمات به عموم مشتریان است.

وی افزود: بر همین اساس، این شبکه توانسته در طی سال های اخیر تعداد زیادی از آزمایشگاه های کشور را به عضویت در این مجموعه ترغیب کند که با این کار در سال 98، اعداد 168 عضو جدید به این شبکه پیوست.

اسدی فرد اظهار کرد: البته تمدید این عضویت به عملکرد آزمایشگاه در شبکه وابسته است که بر اساس ارزیابی سالانه سنجیده می شود.

وی ادامه داد: با هدف آگاه شدن مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی از فعالیت های انجام شده و آخرین تصمیمات و برنامه های شبکه و همچنین تعامل نزدیک با سایر مراکز (به ویژه مدیران مراکزی که تازه در شبکه عضو شده اند)، نشست ها و برنامه های جمعی متنوعی در شبکه برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوستن 40 مجموعه جدید به شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی

پیوستن 40 مجموعه جدید به شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی