مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 11:262020-03-10پزشكي

توضیحات دانشگاه علوم پزشکی درباره فوتی های کاشان و آران و بیدگل


رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان اعلام کرد: آمار کل فوتی های بیماری های تنفسی کاشان و آران و بیدگل در روزهای اخیر 88 نفر است ولی فعلا 21 نفر از آن ها آزمایش کووید 19 مثبت داشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، سید علیرضا مروجی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی اظهار داشت: پیرامون آماری که فرماندار ویژه کاشان در برنامه زنده تلویزیونی در مورد فوتی های کاشان اعلام کرد باید گفت از 88 نفر فوتی بیماری های تنفسی کاشان و آران و بیدگل در روزهای اخیر فعلا 21 مورد تست کرونای مثبت و 5 مورد منفی بوده و جواب مابقی تست ها هنوز مشخص نیست.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: از 1059 بیمار بستری شده در بیمارستان های شهید بهشتی کاشان و سیدالشهدای آران و بیدگل تا کنون تست 240 نفر مثبت، 106 مورد منفی و درباره بقیه هنوز جوابی داده نشده است.

وی میانگین سن فوتی های مبتلا به کرونا را 68 سال اعلام کرد و افزود: 12 نفر از آن ها بالای 70 سال، کمترین سن 32 و سالخورده ترین فرد 94 ساله بوده است.

مروجی همچنان با تاکید بر اینکه در خانه ماندن بهترین نوع پیشگیری است، از مردم خواست تا با رعایت بهداشت فردی و خارج نشدن از منزل به قطع زنجیره کرونا در کشور کمک کنند.

انتهای پیام/63077/ص10/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات دانشگاه علوم پزشکی درباره فوتی های کاشان و آران و بیدگل

توضیحات دانشگاه علوم پزشکی درباره فوتی های کاشان و آران و بیدگل