مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 11:202020-03-10سياسي

هیأت ها در مقابله با کرونا چه باید کنند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جامعه ایمانی مشعر طی اطلاعیه ای به توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور اعلام کرد: با شیوع ویروس کرونا در کشور و بسیج شدن نیروهای مردمی برای کمک به سلامت جامعه، - هیأتی که کارکرد خود را فقط منحصر به برگزاری مراسم کند، با شیوع این ویروس، منفعلانه عمل می کند و منجر به تعطیلی می شود.

اما هیأتی که کمک به سلامت جامعه را هم از وظایف خود می داند، احیاء می شود و به کمک آحاد جامعه می شتابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، جامعه ایمانی مشعر طی اطلاعیه ای به توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور اعلام کرد: با شیوع ویروس کرونا در کشور و بسیج شدن نیروهای مردمی برای کمک به سلامت جامعه، هیأت ها نیز مطابق وظایف اجتماعی خود، وارد میدان شده اند.

بارها گفته ایم و متذکر شده ایم که رسالت اصلی هیأت، احیای معارف و امر اهل بیت علیهم السلام است و قطعاً یکی از مصادیق آن کمک به شیعیان آل الله در اقصی نقاط عالم است.

هیأتی که کارکرد خود را فقط منحصر به برگزاری مراسم کند، با شیوع این ویروس منحوس و با تبلیغات رسانه ای دشمن منفعلانه عمل می کند و منجر به تعطیلی می شود.

اما هیأتی که کمک به سلامت جامعه را هم از وظایف خود می داند، با وجود این بلا و فتنه، احیاء می شود و به کمک آحاد جامعه می شتابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت ها در مقابله با کرونا چه باید کنند؟

هیأت ها در مقابله با کرونا چه باید کنند؟