مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 11:152020-03-10بين الملل

شورشیان وابسته به القاعده برای مذاکرات با دولت مالی شرط گذاشتند


یک گروه از شبه نظامیان وابسته به القاعده در کشور مالی برای شرکت در مذاکرات صلح با دولت این کشور شرط گذاشته و اعلام کردند، تنها در صورتی که این دولت اقدام به اخراج نظامیان فرانسوی و سازمان ملل از خاک آنجا کند وارد مذاکرات می شوند.

- یک گروه از شبه نظامیان وابسته به القاعده در کشور مالی برای شرکت در مذاکرات صلح با دولت این کشور شرط گذاشته و اعلام کردند، تنها در صورتی که این دولت اقدام به اخراج نظامیان فرانسوی و سازمان ملل از خاک آنجا کند وارد مذاکرات می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این در حالی است که دولت مالی که در هفته های اخیر به شبه نظامیان پیشنهاد مذاکرات را داده بود هنوز پاسخی به این موضعگیری نداده است.

مقامهای دولت مالی تا کنون بارها گفته اند که خواستار تداوم باقی ماندن نیروهای فرانسوی در خاک این کشور هستند و پاریس نیز وعده داده که حضور نظامی خود در منطقه ساحل در آفریقا را تقویت می کند.

این در حالی است که به رغم حضور بیش از 11 هزار نیروی صلحبان سازمان ملل در مالی و حدود 5000 نظامی فرانسوی در سراسر منطقه، خشونتها در این کشور بدتر شده است.

گروه شبه نظامی وابسته با القاعده در بیانیه ای که در شبکه های اجتماعی منتشر شد عنوان کرد: در زیر سایه اشغالگری و تا قبل از خروج تمامی نیروهای فرانسوی و پیروانشان از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورشیان وابسته به القاعده برای مذاکرات با دولت مالی شرط گذاشتند

شورشیان وابسته به القاعده برای مذاکرات با دولت مالی شرط گذاشتند