مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 11:152020-03-10اقتصادي

اجاره خانه در مازندران، دور زدن قانون کرونایی با قانون


با ورود ویروس کرونا به مازندران گردشگری نخستین ایستگاهی بود که به تعطیلی کشیده شد و مازندران با محدودیت های سخت ممنوعیت ورود مسافران روبرو شد.

یکی اقدامانی که برای جلوگیری از ورود مسافر به مازندران اجرایی شد، ممنوعیت خدمات دهی مجموعه های گردشگری به مسافران و گردشگران بود تا در شرایطی که مسئولان راضی به قرنطینه نیستند، حداقل بتوان با روش سلبی جلوی ورودمسافر را گرفت.

اما از آنجا که گردشگری مازندران بر پایه ویلاخوابی بنا شده و نه اقامتگاه های رسمی ، مقررات مذکور نتوانست جلوی هجوم سیل مسافران را به مازندران بگیرد که منجر شد ستاد استانی مقابله با کرونا به عنوان عالی ترین مقام قانونی در استان برای پیشگیری از ویروس کرونا ممنوعیت اجاره واحدهای مسکونی را به افراد غیر بومی مصوب کند.

اما گویا همواره سودجویان از مسئولان یک قدم جلوتر بوده و آگاه تر از مجریان دولتی با استفاده از یک ماده قانونی توانستند مصوبه شورای مقابله با ویروس کرونا را بلا استفاده کنند.

بنا به گزارشات میدانی و گزارشات مکرر خبرگزاری ایرنا که در روزهای اخیر منتشر شده است ، اجاره دهندگان واحدهای مسکونی برای اینکه بتوانند با قانون یک مصوبه قانونی را دور بزنند به مشتریان خود وعهده دادند که می توانند با وضع یک قرارداد یک ساله اما صوری ، از برخورد قانونی جلوگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجاره خانه در مازندران، دور زدن قانون کرونایی با قانون

اجاره خانه در مازندران، دور زدن قانون کرونایی با قانون