مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 11:052020-03-10اقتصادي

بسته شدن مرز ایران و افغانستان شایعه است


رایزن بازرگانی ایران در افغانستان با رد شایعات بسته شدن مرزهای ایران و افغانستان در هفته آینده گفت: تجار به شایعات توجه نکنند و در صورت بروز هر مشکلی در حوزه تجاری و یا رفع ابهامات احتمالی با دفتر رایزنی بازرگانی ایران در کابل تماس بگیرند.

- رایزن بازرگانی ایران در افغانستان با رد شایعات بسته شدن مرزهای ایران و افغانستان در هفته آینده گفت: تجار به شایعات توجه نکنند و در صورت بروز هر مشکلی در حوزه تجاری و یا رفع ابهامات احتمالی با دفتر رایزنی بازرگانی ایران در کابل تماس بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رایزن بازرگانی سفارت جمهوری اسلامی ایران درافغانستان با رد شایعات مرتبط با بسته شدن مرز بین ایران و افغانستان گفت:با توجه به اهمیت بازار افغانستان برای تولیدکنندگان و تجار ایرانی و افغانستانی و همچنین لزوم توجه به سلامت مردم دو کشور بخصوص در زمینه جلوگیری از گسترش بیماری کرونا دولت جمهوری اسلامی ایران با گسترش فعالیتهای بهداشتی و انجام تستهای لازم از رانندگان و.

در مبادی ورودی و خروجی نسبت به انجام کلیه امورات گمرکی و تحارت اهتمام ویژه دارد.

بنا بر اعلام گمرک، جوانمرد قصاب، ضمن رد شایعات مرتبط با بسته شدن مرزهای مشترک با کشور افغانستان گفت: متاسفانه در چند روز اخیر افرادی با پخش شایعاتی مرتبط با بسته شدن مرزهای مشترک با کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته شدن مرز ایران و افغانستان شایعه است

بسته شدن مرز ایران و افغانستان شایعه است