مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 11:002020-03-10سياسي

استاندار ممنوعیت ورود مسافر به هرمزگان را با جدیت دنبال کند


نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس گفت: از استاندار می خواهم که مطالبه عمومی مردم مبنی بر ممنوعیت ورود مسافر در این ایام به استان و دیگر شهرستان هارا با جدیت دنبال کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ناصر شریفی بیان داشت: اخلاص تمام سپاسگزار و قدردان مجاهدت ها وایثارگری های مدافعان و مجاهدان سلامت جامعه و مردم، پزشکان دلسوز، پرستاران با غیرت، پرسنل و کارکنان حوزه بهداشت و درمان و مراکز بیمارستانی هستیم.

وی افزود: مدافعان صف اول دفاع از جان و سلامت مردم در مقابل ویروس کرونا که متأسفانه امروز آرامش و آسایش را از مردم و جامعه سلب کرده و زندگی عمومی مردم را با محدودیت هایی مواجه ساخته است اما شرافت و غیرت مثال زدنی پزشکان، پرستاران و همه کادر نظام سلامت ستودنی و قابل تقدیر است که بی شک این عزیران کارشان را برای رضای خدا انجام می دهند و خداوند اجر و پاداش دنیوی و اخروی آن را به بهترین شکل ممکن خواهد داد.

رییس مجمع نمایندگان هرمرگان در مجلس شورای اسلامی گفت: بهترین راه تقدیر مردم از کادر نظام سلامت، رعایت کامل اصول بهداشتی و توجهبه توصیه هایی است که برای جلوگیری از شیوع و گسترش این ویروس می توانند انجام دهند که از مردم شریف و نجیب استان هرمزگان و بویژه در غرب استان که نهایت مراقبت ها را به عمل آورده و توصیه های بهداشتی و ایمنی راسر ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار ممنوعیت ورود مسافر به هرمزگان را با جدیت دنبال کند

استاندار ممنوعیت ورود مسافر به هرمزگان را با جدیت دنبال کند