مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 10:572020-03-10اقتصادي

تولید و توزیع رایگان مواد ضد عفونی کننده در آزمایشگاه واحد لبنی مازندران


دکتر اسماعیل خاتمی مقدم مدیر عامل شرکت لبنی گلا مازندران روز سه شنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا ، با توضیح این نکته که تمامی هزینه تبلیغات این شرکت برای تهیه محلول ضد عفونی در نظر گرفته شده است، افزود: این که در وضعیت کنونی ،بازار سیاه ایجاد کنیم و یا محلول های ناکارآمد و غیر استاندارد تهیه و توزیع شود ،به نتیجه نخواهیم رسید.

وی با بیان این که همه باید برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا همکاری داشته باشیم اما فعالیت ها و برنامه ها باید منطبق با استاندارد بهداشتی و صد البته حرفه ای باشد،تصریح کرد: واحد آزمایشگاه این شرکت لبنی با همکاری نخبگان رشته شیمی عضو بنیاد نخبگان مازندران فرمولاسیون محلول ضد عفونی را تهیه کرده است که منجر به تولید استاندارد این محلول در این واحد شده است.

وی با اظهار این که تهیه محلول ضد عفونی پس از تایید فرمولاسیون کار پیچیده ای نیست ، ادامه داد: اگر الکل به عنوان یک ماده اولیه مهم ضروری که در اختیار دستگاه های دولتی قرار دارد به این واحد برسد ، مشکلی تداوم در تولید نداریم.

خاتمی مقدم که عضو انجمن صنایع غذایی مازندران نیز است، رانندگان تاکسی ، نانوایی ها ، پمپ بنزین و بانک ها را جامعه هدف اصلی توزیع رایگان مواد ضد عفونی کننده این واحد معرفی کرد و ادامه داد: البته در صدد هستیم تا بخشی از این محلول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید و توزیع رایگان مواد ضد عفونی کننده در آزمایشگاه واحد لبنی مازندران

تولید و توزیع رایگان مواد ضد عفونی کننده در آزمایشگاه واحد لبنی مازندران