مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 10:502020-03-10اقتصادي

تولید اقلام بهداشتی مورد نیاز کشور 6 تا 8 برابر شده است


یک مقام مسئول از برگزاری جلسات روزانه با وزارت صنعت برای تامین اقلام مورد نیاز بهداشتیخبر داد و گفت: ظرف روزهای آینده بخش عمده ای از نیازهای مراکز درمانی و داروخانه ها را تامین می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت محمدرضا شانه ساز در نشست مشترک با قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونین وزارت صمت برای تامین اقلام بهداشتی و پزشکی گفت: تقریباً از ابتدای هفته گذشته، به صورت روزانه و مرتب جلساتی با وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شده تا هماهنگی کامل تری در توزیع اقلام ضدعفونی کننده، ماسک و لباس های پزشکی انجام داده و مایحتاج کادر درمانی و مردم را تامین کنیم.

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: شیوع کرونا با سایر بحران هایی همچون سیل و زلزله که در کشور رخ می دهد متفاوت است، چرا که در حوادث طبیعی، ممکن است چند استان را درگیر نماید؛ در حالی که ویروس کرونا همه کشور را درگیر کرده و حتی بخش عمده ای از جهان نیز درگیر شده است؛ بنابراین اقلامی که هم اکنون در کشور به لحاظ دارویی و پزشکی، مورد نیاز است، از خارج از کشور نیز به راحتی قابل تامین نیست.

وی تصریح کرد: وزارت بهداشت و وارد کنندگان، در هفته های گذشته تلاش بسیاری برای خرید ماسک از سایر بازارهای جهانی داشتند، در حالی که حتی حاضر بودیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید اقلام بهداشتی مورد نیاز کشور 6 تا 8 برابر شده است

تولید اقلام بهداشتی مورد نیاز کشور 6 تا 8 برابر شده است