مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 10:452020-03-10اقتصادي

کارگاه تخصصی نرم افزار MSP برگزار می شود


مرکز توسعه مهارت های مهندسی صنایع و انجمن علمی دانشگاه تهران دومین کارگاه تخصصی نرم افزار MSP (از مقدماتی تا پیشرفته) را برگزار می کند.

- مرکز توسعه مهارت های مهندسی صنایع و انجمن علمی دانشگاه تهران دومین کارگاه تخصصی نرم افزار MSP (از مقدماتی تا پیشرفته) را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، آشنایی با محیط نرم افزار ، ایجاد پروژه و مشخصات آن ، تعریف تقویم پروژه ، تعریف بسته های کاری و سطوح شکست ، تعریف و تخصیص منابع ، روش های تسطیح منابع ، کنترل پیشرفت پروژه ، فرمول نویسی ، گزارش گیری ،و اجرا در یک پروژه صنعتی از جمله سرفصل های این کارگاه است که با تدریس سید سینا آریا(مدیر پروژه شرکت الهیه ومشاور مدیریت پروژه رباتیک و هیبرید و مدرس نرم افزار های مدیرت پروژه رباتیک و هیبرید-RPA) برگزار می شود.

تفاوت این دوره با دوره های رایج MSP این است که در این دوره یک پروژه صنعتی بزرگ مقیاس با قابلیت تعمیم به سایر پروژه های صنعتی کشور آموزش داده می شود.

کارگاه آموزش نرم افزار MSP به مدت 20 ساعت، 28 ، 29 فروردین و 4 ، 5 اردیبهشت 99، در دانشکده مهندسی صنایع، دانشگاه تهران برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه تخصصی نرم افزار MSP برگزار می شود

کارگاه تخصصی نرم افزار MSP برگزار می شود