مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 10:362020-03-10اقتصادي

پرداخت تسهیلات 8300 میلیارد ریالی برای توسعه شهرک های کشاورزی


مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی از پرداخت تسهیلات 8 هزار و 300 میلیارد ریالی برای توسعه شهرک های کشاورزی از ابتدای سال جاری تاکنون، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، علی اشرف منصوری از پرداخت تسهیلات 8 هزار و 300 میلیارد ریالی برای توسعه شهرک های کشاورزی از ابتدای سال جاری تاکنون، خبر داد و گفت: این تسهیلات برای ساخت شهرک های کشاورزی اعم گلخانه ای، شیلات و آبزیان و دام و طیور پرداخت شده و سهم مؤثری در کاهش اثرات تحریم ها داشته است.

وی افزود: پرداخت تسهیلات 150 پرونده در بانک های عامل با اعتباری بالغ بر 20 هزار میلیارد ریال نیز در دست اقدام است.

منصوری گفت: شرکت شهرک های کشاورزی در راستای تأمین امنیت غذایی، رونق تولید، ایجاد اشتغال پایدار، بهره وری از منابع آب و خاک، توسعه صادرات و ارزآوری با بهره گیری از منابع و امکانات کشور و جذب سرمایه های بخش کشاورزی تلاش می کند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین واگذاری شهرک های گلخانه ای مربوط به 2 سال اخیر بوده است، یادآور شد: از ابتدای اجرای طرح توسعه شهرک های کشاورزی تاکنون، 7 هزار هکتار از شهرک های کشاورزی به متقاضیان واگذار شده است.

منصوری تعداد مجوزهای صادرشده برای شهرکت های دولتی و خصوصی را 568 فقره اعلام کرد و ادامه داد: مستندسازی املاک نیز 181 مورد انجام شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات 8300 میلیارد ریالی برای توسعه شهرک های کشاورزی

پرداخت تسهیلات 8300 میلیارد ریالی برای توسعه شهرک های کشاورزی