مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 10:302020-03-10سياسي

«ام داوود» دعای گشایش و بندگی


سومین روز ایام البیض است و دعای ام داوودیکی از اعمال سفارش شده در این روز به شمار می رود که امیدواریم همگی از آن کسب فیض کنیم.

- خبرگزاری فارس ـ همدان؛ فاطمه معروف به ام داوود، مادر داوود پسرزاده امام حسن مجتبی(ع) و مادر رضاعی امام صادق(ع) بوده است.

    ام داوود ماجرایش را چنین نقل کرده است: منصور دوانیقی لشکری به مدینه فرستاد و با محمدبن عبداللّه بن حسن مثنی جنگید و او و برادرش ابراهیم را کشت.

  منصور همچنین عبداللّه محض، پدر محمد و ابراهیم را با تعدادی از سادات حسنی دستگیر و اسیر کردند و به بند و زنجیر کشیده بودند و فرزند من داوود هم در میان آنان بود که او را از مدینه به بغداد منتقل نمودند و به سیاه چال انداختند.

  حادثه دستگیری و زندانی بودن فرزندم که از او اطلاعی نداشتم و گاهی هم خبر مرگ او را به من می دادند برایم بسیار تلخ و دردناک بود و روزگارم با اشک و آه و گریه و ناله می گذشت، حتی برای رفع مشکل خود و اندوه جانکاهی که با آن دست به گریبان بودم از اشخاص صالح و مومن درخواست می کردم برای رفع ناراحتی ام دعا کنند اما از دعای آنان هم نتیجه ای نگرفتم.

  یک روز باخبر شدم امام صادق(ع) که با فرزندم داوود از من شیر خورده بود بیمار شده است، به دیدن او شتافتم و از آن حضرت عیادت کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ام داوود» دعای گشایش و بندگی

«ام داوود» دعای گشایش و بندگی