مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 10:302020-03-10سياسي

تقدیم 2 شهید خدمت از مازندران در جهاد مبارزه با کرونا+عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، دکتر فرید نیرویی جراح عمومی و دکتر مصطفی صمدی از پزشکان شهرستان بابل بودند که در جهاد مبارزه با کرونا جان خود را از دست دادند و با موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی از کادر پزشکی و درمانی که در این راه جان خود را از دست دادند به عنوان شهید خدمت یاد می شود.

بر این اساس این پزشک که چند روز قبل با علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان شهید یحیی نژاد بستری شده بود، جان خود را از دست داد.

  دیگر پزشک مازندرانی که این روزها از آنها به عنوان مدافعان  سلامت یاد می شود، دکتر مصطفی صمدی بود که با علائم مشکوک به کرونا که در این بیمارستان بستری شده بود جان خود را از دست داد.

  کادر درمانی این روزها در شرایط سختی کار می کنند و احتمال ابتلای این گروه به ویروس کرونا وجود دارد اما باید بدانیم آنها زندگی را رها کردند تا ما زنده بمانیم.

صحبت از سربازانی است که خط نگهدار این جنگ میکروبی شدند.

وقتی این میهمان نامریی سرزده و بدون دعوت بر سر مردم آوار شد، نخستین جبهه مقابله با آن در دانشگاه های علوم پزشکی تشکیل شد.

هر چند امکانات موجود برای ایجاد خاکریزهای تدافعی کفایت نمی کرد اما تیم های مختلف بهداشتی و درمانی از پزشک و پرستار گرفته تا بهیار و بهورز  همچون بسیجیان زمان دفاع مقدس بدون واهمه از ترس جان، دل به آتش سپرده و نب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیم 2 شهید خدمت از مازندران در جهاد مبارزه با کرونا+عکس

تقدیم 2 شهید خدمت از مازندران در جهاد مبارزه با کرونا+عکس