مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 10:262020-03-10سياسي

تاکید بر تعامل بیشتر ستاد مدیریت کرونای کرمانشاه با رسانه ها


در اولین نشست کمیته تخصصی تولید محتوای شورای اطلاع رسانی استان کرمانشاه با موضوع کرونا، پیشنهادات و راهکارهایی برای افزایش اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم و کنترل و مهار بیشتر این بیماری در سطح استان عنوان شد.

- بهرام فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در این نشست که امروز(20 اسفند) تشکیل شد، فعالیت رسانه های استان را در بحث اطلاع رسانی پیشگیری از شیوع کرونا مثبت ارزیابی کرد و گفت: مجموعه اقدامات مجدانه مدیریت ارشد استان به همراه تولید محتوای رسانه هایمان باعث شده تا در حال حاضر جزو استان های متوسط از نظر تعداد مبتلایان به کرونا باشیم.

وی بر تداوم و گسترده تر شدن این اطلاع رسانی ها تاکید کرد و افزود: برای اینکه آمار مبتلایان به کرونا در استان بیشتر نشود، باید تلاش کنیم تا این اطلاع رسانی ها را بیشتر کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تاکید کرد: البته در تولید محتوا باید ایجاد اعتماد عمومی را در نظر داشته باشیم و مردم هم تا زمانی صدق در قول وعمل را نبینند، اعتماد نمی کنند.

وی در ادامه گفت: هشدارهای علمی مورد یقین از زبان افراد مورد وثوق جامعه، مصاحبه با افراد مبتلا شده و خانواده های متوفیان و تولیدات هنری مانند موشن گرافی، کلیپ های آموزشی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر تعامل بیشتر ستاد مدیریت کرونای کرمانشاه با رسانه ها

تاکید بر تعامل بیشتر ستاد مدیریت کرونای کرمانشاه با رسانه ها