مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 10:202020-03-10پزشكي

توزیع مرحله دوم محلول ضدعفونی در کهگیلویه


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: در دومین مرحله پیشگیری از کرونا بیش از 10هزار لیتر محلول آب ژاول در شهرستان توزیع شد.

- محمد طاهر طیب زادگان در گفت وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: در راستای هماهنگی های صورت گرفته  و به منظور ضد عفونی کردن مناطق مختلف شهرستان دومین مرحله تامین بیش از 10 هزار لیتر محلول ضدغفونی کننده آب ژاول هفت درصد از کارخانه پتروشیمی کارون ماهشهر عملیاتی شد.

رییس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه افزود: این حجم از محلول ضدعفونی کننده آب ژاول صبح امروز و به همت همکاران ستادی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان در اختیار متصدیان مربوطه قرار گرفت.

این مسؤول گفت: محلول ضدعفونی آب ژاول برای ضدعفونی سطح معابر عمومی، خیابانها، ادارات و نهادها و همچنین خانوارهای روستایی با نظارت خانه های بهداشت اقدام لازم تأمین شده است.

وی در پایان از عموم مردم شهرستان به جهت همکاری در این امر مهم قدردانی کرد و گفت: تقاضای ما از مردم این است که به توضیحات متصدیان بهداشتی توزیع و مصرف این محلول ضد عفونی کننده  توجه نموده و بگذارند تا سطح شهرها وروستاها توسط  افراد مرتبط با این امر گندزدایی و ضدعفونی شوند.

انتهای پیام/82016


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع مرحله دوم محلول ضدعفونی در کهگیلویه

توزیع مرحله دوم محلول ضدعفونی در کهگیلویه