مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 10:152020-03-10پزشكي

500 تخت نقاهتگاه بیماران کرونا در گلستان ایجاد شد


با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، اتاق بازرگانی، اداره کل ورزش و جوانان، خانه کارگر و اداره کل بهزیستی 500 تخت آماده نگهداری از بیماران کرونایی آماده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی حق شناس ظهر سه شنبه در خصوص اقدامات استان در راستای بهبود بیماران کرونا اظهارکرد: رعایت مسائل بهداشت فردی توسط مردم، میزان پذیرش بیمارستان ها را کاهش می دهد و کمک می کند هرچه سریعتر از بحران ویروس کرونا عبور کنیم.

وی افزود: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، اتاق بازرگانی، اداره کل ورزش و جوانان، خانه کارگر و اداره کل بهزیستی استان 500 تخت آماده نگهداری از بیماران کرونایی تحت درمانی که دوران نقاهت بیماری خود را می گذرانند، ایجاد شده است.

حق شناس گفت: با همکاری اتاق بازرگانی و خیران تا کنون 55 دستگاه ونتیلاتور که برای نفس بیماران مبتلا به کرونا ضروری است خریداری شده و تاکنون نیمی از این دستگاه ها در بیمارستان های استان نصب شده است.

وی ادامه داد: تاکنون با همکاری شهرداری ها، دهیاری ها و جهاد کشاورزی بیش از سه بار تمامی معابر شهری و روستایی استان ضدعفونی شده و این روند استمرار خواهد داشت.

حق شناس ضمن تقدیر از تک تک شهروندان که با در خانه ماندن به انقطاع زنجیره ویروس کرونا کمک می کنند گفت: همکاری اصناف و کسبه در تعطیلی مغازه ها شایسته تقدیر است و امی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 تخت نقاهتگاه بیماران کرونا در گلستان ایجاد شد

500 تخت نقاهتگاه بیماران کرونا در گلستان ایجاد شد