مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 10:152020-03-10دانش

رشد کمی تحصیلات تکمیلی موجب نقصان در آموزش فارغ التحصیلان می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلالی عضو هیئت علمی و رییس دانشکده مهندسی فناوری نوین دانشگاه شهید بهشتی در برنامه رادیویی گفت وگوی علمی با اشاره به افتخارات نظام آموزش عالی کشور اظهار کرد: - عضو هیئت علمی دانشگاه شهیدبهشتی گفت: نقصان در کیفیت آموزشی فارغ التحصیلان، نمی تواند منجر به پژوهش هایی شود که گره های جامعه را رفع کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلالی عضو هیئت علمی و رییس دانشکده مهندسی فناوری نوین دانشگاه شهید بهشتی در برنامه رادیویی گفت وگوی علمی با اشاره به افتخارات نظام آموزش عالی کشور اظهار کرد: متناسب با نیازهای جامعه باید یکسری تغییراتی را در سیاست های کشور در حوزه های مختلف از جمله تحصیلات تکمیلی ایجاد می کردیم.

در دهه های گذشته هیچ برآوردی از ورودی در دانشگاه نداشتیم و به همین دلیل دانشگاه ها را بی رویه گسترش دادیم و امروز با صندلی های خالی رو به رو هستند.

وی با بیان اینکه نظام آموزش عالی کشور با سیستم بزرگ شده فاقد متقاضی رو به رو است و این یک معضل محسوب می شود، عنوان کرد: در دو دهه گذشته پرداختن به تحصیلات تکمیلی یک امر ضروری بود اما این روند غیر کنترل شده بود و امروز دانشجوی ورودی به مقطع کارشناسی و همچنین فارغ التحصیلان این مقطع رو به افول هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد کمی تحصیلات تکمیلی موجب نقصان در آموزش فارغ التحصیلان می شود

رشد کمی تحصیلات تکمیلی موجب نقصان در آموزش فارغ التحصیلان می شود