مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 10:152020-03-10پزشكي

آیا پوشیدن ماسک برای تحویل دهندگان مواد غذایی ضروری است؟


با رونق خدمات تحویل غذا به دلیل شیوع کروناویروس جدید، رانندگانی که روزانه با افراد مختلفی ارتباط برقرار می کنند ، مجبور به پوشیدن ماسک های محافظ صورت هستند.

- ایسنا/خراسان رضوی با رونق خدمات تحویل غذا به دلیل شیوع کروناویروس جدید، رانندگانی که روزانه با افراد مختلفی ارتباط برقرار می کنند ، مجبور به پوشیدن ماسک های محافظ صورت هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازژاپن نیوز، برخی معتقدند پوشاندن بینی و دهان خود با ماسک برای جلوگیری از انتقال ویروس ایجادکننده کووید-19هنگام دریافت و تحویل محصولات، ضروری است، اما برخی نگران هستند که پنهان کردن صورت آنان باعث نارضایتی مشتریان شود.

یک راننده مرد ارائه دهنده خدمات غذایی ژاپنی گفت: ما ممکن است به کروناویروس جدید آلوده شویم و ممکن است آن را به دیگران منتقل کنیم.

طبیعی است که در شرایط فعلی ماسک صورت بپوشیم.

یک زن تحویل دهنده شرکت خدمات غذایی دیگر گفت: عملکرد شغلی من توسط کاربران بررسی می شود، بنابراین اگر رتبه من پایین بیاید، ممکن است فرصت های کاری را از دست بدهم.

به دنبال شیوع ویروس جدید در ژاپن که نخستین بار در اواخر سال گذشته در شهر مرکزی ووهان چین کشف شد، بسیاری از شرکت های تحویل خدمات، اقدام به پیشگیری های لازم برای محافظت از رانندگان و مشتریان خود در برابر این آلودگی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا پوشیدن ماسک برای تحویل دهندگان مواد غذایی ضروری است؟

آیا پوشیدن ماسک برای تحویل دهندگان مواد غذایی ضروری است؟