مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 10:152020-03-10سياسي

کوتاهی دولت در قبال گیلان/ رییس جمهور با تعطیلی ادارات گیلان مخالف است


سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی شرایط استان گیلان را قرمز و اضطراری خواند و از دولت خواست در این شرایط حساس توجه ویژه ای به گیلان کند.

- اسدالله عباسی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت، با اشاره به دلایل برگزاری جلسه مجمع نمایندگان استان گیلان با وزیر بهداشت و رییس مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: بعد از گذشت بیش از دو هفته از شیوع ویروس کرونا در کشور و گیلان متأسفانه هنوز برخی از مسؤولان و مردم این ویروس خطرناک را جدی نگرفته اند به همین منظور امروز جلسه ای فوری را با وزیر بهداشت و رییس مجلس شورای اسلامی برگزار کردیم.

وی با اشاره به شرایط خطرناک و وضعیت قرمز در گیلان گفت: دامنه شیوع ویروس کرونا در گیلان در حال بیشتر شدن است اما هنوز علیرغم هشدارهای فراوان شرایط در این استان توسط مسؤولان کشوری اضطراری اعلام نشده و استان با همان امکانات درمانی خود در حال فعالیت است هرچند اقدامات خوبی در این خصوص اندیشیده شده است.

شرایط گیلان اضطراری اعلام شود سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اضطراری نشدن وضعیت استان گیلان به دلیل شیوع ویروس کرونا بیان کرد: با توجه به شرایط موجود باید وضعیت استان گیلان اضطراری اعلام می شد تا امکانات درمانی بهداشتی و تجهیزات برای کنترل ویروس کرونا به گیلان اعزام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوتاهی دولت در قبال گیلان/ رییس جمهور با تعطیلی ادارات گیلان مخالف است

کوتاهی دولت در قبال گیلان/ رییس جمهور با تعطیلی ادارات گیلان مخالف است