مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 10:002020-03-10سياسي

ریشه کنی کرونا ویروس با همدلی و وحدت امکانپذیر است


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به نقش شبکه های مردمی در مبارزه با کرونا ویروس گفت: ریشه کنی این ویروس با وحدت و همدلی همه آحاد جامعه امکانپذیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ناصرشکریان امیری ظهر سه شنبه در کارگروه جهاد سلامت اداره کل تبلیغات اسلامی استان با تسلیت ایام رحلت عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری سلام الله علیها و با اشاره به نقش شبکه های مردمی در مبارزه با این ویروس منحوس، اظهار داشت: ریشه کن کردن این ویروس با وحدت و همدلی همه آحاد جامعه امکان پذیر است و همه بخش های مختلف دستگاه های اجرایی و فرهنگی باید در این حوزه نقش آفرینی کنند.

وی در ادامه با ابراز امیدواری ازعزم همگانی و نقش مؤثر مردم و مجاهدت های کادر پزشکی و درمانی در این شرایط بحرانی، افزود: رهبرعظیم الشان انقلاب در توصیه های اخیرشان در خصوص رعایت بهداشت فردی و عمل به دستورات دستگاه های مرتبط با این ویروس تاکیداتی داشتند و همه نهادهای مرتبط با دفتر ایشان موظف هستند در کنار مجاهدان جبهه سلامت در حوزه فرهنگی در مقابل این بحران اجتماعی نقش آفرینی کنند.

حجت الاسلام شکریان امیری در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از حجم سفرها در این شرایط به استان های شمالی، تصریح کرد: امروز ایران اسلامی با شیوع و گسترش این ویروس در جامعه در شرایط بسیار ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه کنی کرونا ویروس با همدلی و وحدت امکانپذیر است

ریشه کنی کرونا ویروس با همدلی و وحدت امکانپذیر است