مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 09:502020-03-10حوادث

قاچاقچی نفت به 4.363 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان گفت: قاچاقچی نفت سفید به 4 میلیارد و 363 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

- سید نجیم حسینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به اینکه مامورین پلیس آگاهی محور بیجار- دیواندره  در حین کنترل و بازرسی از خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده تانکردار سفید رنگ مظنون شدند، اظهار کرد: ماموران پس از کسب اجازه از مقام قضایی و با رعایت موازین شرعی و قانونی به بازرسی اولیه از این کامیون پرداختند.

وی افزود: با بازرسی های صورت گرفته مشخص شد دریچه های تانکر فاقد پلمپ بوده و فرد راننده هیچگونه بارنامه و مدرک حمل فرآورده های نفتی را همراه نداشته است.

 وی خاطرنشان کرد: این فرد 30 هزار لیتر نفت سفید را از مقصد بوکان به مبدا ترهان بارگیری کرده بود که به دلیل حمل غیرقانونی فرآورده مذکور جریمه شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان اعلام کرد: رییس شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز  تعزیرات حکومتی شهرستان بیجار پس از تشکیل پرونده با توجه به اقرار متهم به حمل غیرقانونی فرآورده مذکور، اظهارات و دفاعیات بلااثر، حجم کالای جابجا شده و وجود سابقه تخلف و غیره متهم را به پرداخت مبلغ چهار میلیارد و 363 میلیون و 920 هزار ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاقچی نفت به 4.363 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد

قاچاقچی نفت به 4.363 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد