مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 09:502020-03-10پزشكي

اعلام آمادگی خانه کارگر برای کمک رسانی در حوزه بهداشت و درمان


دبیرخانه کارگر با ارسال نامه ای به وزیر بهداشت و درمان از اعلام آمادگی اعضای خانه کارگر برای هرگونه کمک رسانی در حوزه بهداشت و درمان خبر داد.

- دبیرخانه کارگر با ارسال نامه ای به وزیر بهداشت و درمان از اعلام آمادگی اعضای خانه کارگر برای هرگونه کمک رسانی در حوزه بهداشت و درمان خبر داد.

علیرضا محجوب در گفت و گو با ایسنا درباره آمادگی خانه کارگر برای کمک رسانی در حوزه بهداشت و درمان در این شرایط گفت: اخیرا نامه ای را مبنی بر اعلام آمادگی اعضای خانه کارگر برای کمک در حوزه بهبود بیماران و دیگر موضوعات مرتبط با این موضوع خطاب به وزیر بهداشت و درمان نوشته ام؛ما آمادگی داریم تا در این حوزه در جهت کمک رسانی و ارائه خدمان اقدام کنیم.

وی افزود: متاسفانه سه سال پیش وزیر بهداشت وقت بدون در نظر گرفتن قانون کار اقدام به ادغام اداره بهداشت کار و اداره بهداشت محیط کرد و به واسطه اینکار ارتباط این دستگاه با 12 میلیون کارگر و به صورت کلی با 42 میلیون بیمه شده قطع شد؛ چندین بار در نامه ها و مکاتبات مختلف احیای مجدد این حوزه را تاکید داشته ام اما متاسفانه هنوز این موضوع عملیاتی نشده است.

محجوب با بیان اینکه به دنبال این موضوع ارتباط وزارت بهداشت با کارگر قطع شد، تصریح کرد: اگر این ارتباط اکنون با کارگران برقرار بود این دستگاه می توانست از طریق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی خانه کارگر برای کمک رسانی در حوزه بهداشت و درمان

اعلام آمادگی خانه کارگر برای کمک رسانی در حوزه بهداشت و درمان